سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در کنار بی بی و یه داستان

جمعه 87 آبان 10 ساعت 11:17 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت تمامی عزیزان محب .

ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها رو به همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنم.

امروز صبح در حرم که بودم جدا چه حال و هوایی داشت این حرم ناگهانی از آدم اشک میریخت انگار که چند انسان خارجی رو اون دم در گذاشتند که تا میاد تو ورقه اشک رو بهشون میدند که بیارند تو با خودشون تا نگاه به ضریحی که با گل تزیین شده میفته انگار که توی ضریحه و داره با حضرت صحبت میکنه اشکش جاری میشه همه کتاب دعا در دست دارند دعا میخونند یه غوغایی هر کسی سرش رو به دیواری در گوشه و کنار گذاشته داره گریه میکنه و این اشکها از گونه هاش جاری میشه همه اینها رو بی بی دعوت کرده اما ما خودمون خبر نداریم دستشون رو میگیره و میاره توی حرم میگه بیا پیشم هر کی لایق باشه میگیره حاجتشو هر کی هم لایق نباشه نمیگیره آیا شما هم در این روز از حضرت چیزی خواستیم سعی کنیم بگیریم امروز به الکی از دست نره البته من خودم رو گفتم مطمئنا شما گرفتید .امیدواریم از آسمان بی پایان برامون یه ذره نوری بتابه و به ما هم یه نگاهی از اون پشت و پسلا بکنند.

                                                       اسمان   

یه داستان قشنگی بود از حضرت معصومه بزارید بگم که یک خادمی این رو گفته:

یه روز یکی از خدام میگه شب خوابیدم و در خواب حضرت رو دیدم و به من فرمود که پاشو چراغ های گلدسته رو روشن کن میگه پاشودم با خودم گفتم این چه خوابی بود هنوز که صبح نشده روشن کنم دوباره خوابیدم و تا سه مرتبه همین خواب رو دیدم تا اینکه آخرین بار حضرت به من با اسرار فرمود. پاشودم و چراغهای گلدسته ها رو روشن کردم تا صبح شد میگه خیلی تو فکر بودم که چرا اینقدر حضرت اسرار بر روشن کردن چراغ گلدسته رو داشت میگه اومدم توی صحن دیدم چند تا جوون نشتند و دارند با هم صحبت میکنند میگه نظرم بهشون جلب شد دیدم یکیشون در اومد و گفت : اگر چراغهای گلدسته دیشب روشن نشده بود الان ما گم میکردیم ها تا این رو گفت من فهمیدم حضرت برای اینها این رو فرمود که انجام بدم . بی بی جان خودت هم به قلب ما یه راهی رو باز کن و دل ما رو روشن کن تا به راه انحراف نریم . التماس دعا
                                                                                  
« اللهم عجل لولیک الفرج »


نوشته شده توسط : محب علی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

در کنار بی بی و یه داستان
[عناوین آرشیوشده]